Tinkamas klientų valdymas gali prisidėti prie verslo plėtros ir augimo, nes turima informacija apie klientus padeda daryti strateginius sprendimus, nubrėžti ateities gaires, įvertinti, kaip patenkinami klientų poreikiai. Klientų valdymas apima visų veiksmų, kurie atliekami dirbant su klientais, fiksavimą, reikalingų duomenų įvedimą, išvedimą ir analitiką. Klientų valdymui naudojami priminimai (trumpoji žinutė (sms), elektroninis paštas, sisteminiai), gali būti tiesiogiai apsikeičiama informacija suintegravus su klientų sistemomis. Reikalingos klientui informacijos pateikimas klientų zonoje leidžia pakelti darbo efektyvumą, įmonės vertę, klientų pasitenkinimą. Sukurti sistemos atnaujinimai leidžia valdyti nuolatinių klientų informaciją ir pasikartojančių jų užsakymų gamybai sukūrimas, praleidžiant nereikalingus žingsnius. Kiekvienas susirašinėjimas, el. laiško siuntimas klientui sistemoje yra grupuojamas pagal objektus, todėl tiek išsiųsti laiškai, tiek gauti yra priskiriami reikiamam objektui ir visada vienoje vietoje matoma informacija.


Klientų valdymo funkcionalumas
  • klientų, vežėjų, tiekėjų, jų kontaktinių asmenų duomenų vedimas ir valdymas, darbų planavimas su jais;
  • įmonės darbuotojo veiksmų su klientais atsekimas;
  • darbo kalendorius;
  • dokumentų valdymas;
  • klientų įsipareigojimų vykdymo sekimas;
  • antkainių grupių sukūrimas;
  • išsiųstų elektroninių laiškų saugojimas;
  • sutarčių su klientais generavimas iš esamų šablonų ir išsiuntimas elektroniniu paštu;
  • sms žinučių klientams išsiuntimas iš sistemos, jų istorija.