Klientų valdymas
Tinkamas klientų valdymas gamybos valdymo sistemoje Terra ERP gali prisidėti prie verslo plėtros ir augimo, nes turima informacija apie klientus padeda daryti strateginius sprendimus, nubrėžti ateities gaires, įvertinti, kaip patenkinami klientų poreikiai. Klientų valdymas apima visų veiksmų, kurie atliekami dirbant su klientais, fiksavimą, reikalingų duomenų įvedimą, išvedimą ir analitiką. Klientų valdymui naudojami priminimai (trumpoji žinutė (sms), elektroninis paštas, sisteminiai), gali būti tiesiogiai apsikeičiama informacija suintegravus su klientų sistemomis. Reikalingos klientui informacijos pateikimas klientų zonoje leidžia pakelti darbo efektyvumą, įmonės vertę, klientų pasitenkinimą. Sukurti sistemos atnaujinimai leidžia valdyti nuolatinių klientų informaciją ir pasikartojančių jų užsakymų gamybai sukūrimas, praleidžiant nereikalingus žingsnius. Kiekvienas susirašinėjimas, el. laiško siuntimas klientui sistemoje yra grupuojamas pagal objektus, todėl tiek išsiųsti laiškai, tiek gauti yra priskiriami reikiamam objektui ir visada vienoje vietoje matoma informacija.
Vienas iš svarbiausių verslo valdymo aspektų yra sklandi ir optimizuota ryšių su klientais valdymo sistema ar modulis. Tai gali padėti sekti visus išankstinio pardavimo procesus, pvz., potencialių klientų surinkimą, atvirų galimybių stebėjimą, el. laiškus, skambučius ir kt. Tai padeda kurti ilgalaikius santykius su klientais, taip pat stebėti tendencijas, leidžiančias geriau pažinti klientus, numatyti poreikius, sklandžiau bendrauti ir pan. Nors galima naudoti specialiai CRM sukurtą programinę įrangą, tačiau Terra ERP jau turi sukurtą CRM modulį. Tai ne tik suteikia geresnių įžvalgų apie veiklą, bet ir sumažina dviejų atskirų duomenų bazių priežiūros darbo krūvį.
Klientų valdymo modulis padeda valdyti ir sekti išsamią kliento informaciją, tokią kaip bendravimo istorija, skambučiai, susitikimai, kliento pirkimų detalės, sutarties trukmė ir kt. CRM modulis gali būti integruotas su pardavimų moduliu, kad padidintų pardavimo galimybes.
Ryšių su klientais valdymas
Prieš pritraukiant naują klientą, Terra ERP klientų patirties valdymas gali būti ideali informacijos saugykla potencialiems klientams, pasiūlymams, pardavimams, galimybėms ir kontaktams. Suteikiama prieiga suskirstyti savo potencialius klientus ir galimybes, generuoti vertingą pardavimo kanalo analizę ir surinkti svarbią informaciją apie produktų ir paslaugų poreikius, jei ryšiai taptų klientu.
Sukūrus naują klientą, sprendimas gali padėti tvarkyti kainas, pardavimo užsakymus, siuntas, sąskaitų faktūrų išrašymo ir surinkimo veiklą. Pardavimo veikla gali būti valdoma, kaip ir bet kokios klientų aptarnavimo principai, pvz., klausimai, grąžinimai, remontas ar įrengimas.
Įprastas klientų aptarnavimo standarto kūrimas yra paslauga, kuri dažnai nelaikoma pirmojo etapo elementu, nors tai kaip tik turėtų būti. Klientų valdymas, transporto aptarnavimas, įrangos darbo planavimas, sandėlio aptarnavimas, garantijos, kaip paslaugų informacija ir paslaugų sutartys gali būti valdomos iš bendros Terra ERP sistemos.
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
Ryšių su klientais valdymo procesas yra sistemingas požiūris į sąveikos su esamais ir potencialiais klientais valdymą. Ji padeda įmonėms sekti klientų duomenis, pageidavimus ir istoriją, kad galėtų geriau įvertinti ir patenkinti jų poreikius bei teikti geriausias įmanomas paslaugas. Gamybos valdymo įmonėse labai svarbu turėti visus klientų kontaktus, stebėti jų užsakymų, siųstus pasiūlymus, nes pagal tai pradedama planuoti gamyba, rezervuojamos prekės. Taip pat vienas iš svarbesnių kokybės vertinimo aspektų yra finansinių įsipareigojimų stebėjimas, tokių kaip skolų valdymas, sąskaitų apmokėjimas, ankstesni kontaktai su konkrečiu klientu.
Klientų valdymo procesas yra svarbus įmonėms, nes padeda joms užmegzti tvirtus santykius su klientais, o tai gali paskatinti pakartotinį verslą ir klientų lojalumą. Stiprus CRM klientų valdymo sistemos procesas taip pat gali padėti įmonėms nustatyti papildomo pardavimo ir kryžminio pardavimo galimybes. Be to, tai taip pat geras būdas ugdyti klientų lojalumą ir sukurti gerą įmonės reputaciją. Todėl palaikant gerus santykius su klientais galima užtikrinti klientų pasitenkinimą ir išlaikyti jų lojalumą.
Nauda
Terra ERP klientų valdymo modulis automatizuoja pardavimo veiklą, pavyzdžiui, susitikimo su klientais susitarimą, tolesnius veiksmus. Naudodamos klientų valdymo modulį, įmonės gali atlikti savo pardavimo procedūras, registruoti dokumentus (sutartis, sąskaitas faktūras ir užsakymus), valdyti klientų paskyras, atnaujinti įrašus ir kt. Gaunamas visas matomumas apie užsakymo stadijas, veiksmus, pardavimo galimybes, išlaidų kontrolę ir kliento finansinius įsipareigojimus ar skolas.
Modulis leidžia aktyviai valdyti klientų informaciją, tokią kaip vardas, pavardė, įmonės informacija, pristatymo adresas, profilio informacija ir kredito sąlygos. Galima sugeneruoti visą kliento informaciją, pvz., mokėjimo sąlygas, pasiūlymus ir specialią pristatymo informaciją, kuri taip pat gali būti saugoma kontaktų registruose. Pardavimo valdymo sprendimas suderinamas su atsargomis, rinkodara, personalu, finansais, darbo užmokesčiu ir kt.
Klientų valdymo sistema padeda planuoti, stebėti, reguliuoti ir tvarkyti kontaktus. Tai pašalina pardavimo veiklos kliūtis, atsirandančias dėl kontaktų netikslumo. Gamybos valdymo sistema apima pilnų klientams pristatytų produktų įrašus ir saugo visų ankstesnių su jais susijusių operacijų istoriją. Todėl šis modulis yra vienas iš pagrindinių ERP modulių ir yra itin svarbus įmonėms, nes veikia kartu su visomis sistemos procedūromis.
Pagrindinis bet kokio pardavimo tikslas yra padidinti našumą ir pelną. Sąskaitos faktūros ir pardavimo užsakymo sujungimas suteikia įžvalgos apie pardavimus ir jų istoriją. Įgudęs Tai padės geriau reaguoti į savo vartotojus, todėl klientas atsakys greičiau.
Klientų valdymo funkcionalumas
- klientų, vežėjų, tiekėjų, jų kontaktinių asmenų duomenų vedimas ir valdymas, darbų planavimas su jais;
- įmonės darbuotojo veiksmų su klientais atsekimas;
- darbo kalendorius;
- dokumentų valdymas;
- klientų įsipareigojimų vykdymo sekimas;
- antkainių grupių sukūrimas;
- išsiųstų elektroninių laiškų saugojimas;
- sutarčių su klientais generavimas iš esamų šablonų ir išsiuntimas elektroniniu paštu;
- sms žinučių klientams išsiuntimas iš sistemos, jų istorija.