Periodinių užsakymų verslo modeliai padeda įmonėms gauti labiau nuspėjamas pasikartojančias pajamas, apmokestinant produktus ir paslaugas palaipsniui, o ne vienkartiniu mokėjimu. Be to, užsakymų valdymo sistema Terra ERP gali padėti interpretuoti prenumeratorių veiklą ir ketinimus naudojant išsamią analizę, išplečiant papildomo pardavimo ir kryžminio pardavimo galimybes. Užsakymo procesų supaprastinimas gali padėti jūsų komandai sutaupyti laiko ir pinigų. Anksčiau neautomatinio atsiskaitymo procesų automatizavimas gali padėti paspartinti klientų mokėjimus ir pasiūlyti jiems patogesnę mokėjimo sistemą, taip pat galimybę matyti visą reikiamą informaciją klientų zonoje.

Didelis klientų užsakymų lygis ir yra didelis iššūkis gamybos įmonėms, todėl labai svarbu išlaikyti klientus. Nors yra daug būdų, kaip užmegzti ilgalaikius santykius su klientais, vienas iš paprastesnių būdų, galinčių padėti pagerinti klientų išlaikymą, yra pasikartojančių užsakymų įgyvendinimas. Jie leidžia parduoti tą patį produktą reguliariais intervalais, o ne vienkartiniais pardavimais. Be to, pasikartojančio užsakymo modulis taupo laiką ir pastangas, nes rankiniu būdu reikia minimaliai įsitraukti. Nors klientas gauna naudos iš produkto, tačiau taip pat padeda puoselėti santykius su klientu.

 

Kas tai?

 

Pasikartojantys užsakymai iš esmės yra prenumeratos. Tai gaminama produkcija, kurią vartotojas užsiprenumeruoja, o ne vienkartinį pirkinį. Pasikartojantys užsakymai automatiškai pateikiami reguliariai. Pavyzdžiui, jei klientas nori gauti kas mėnesį pasikartojantį užsakymą, jo užsakymas automatiškai atnaujinamas prenumeratos laikotarpį. Tokiu būdu vartotojui nereikia pakartotinai atlikti tų pačių veiksmų.

Terra ERP – tai gamybos valdymo sprendimas, kurio modulis padeda žingsnis po žingsnio sukurti pritaikytą pirkimo užsakymą pagal specifinius kliento poreikius. Supaprastinus ir automatizuojant pagrindinius kainodaros ir kainų siūlymo proceso veiksmus, sistema gali padėti sumažinti klaidų skaičių, padidinti pardavėjo produktyvumą ir  padidinti pardavimų rezultatus. Sistema taip pat leidžia bendradarbiauti tarp pardavimų, pirkimų, klientų sėkmės ir finansų skyriuose, kad klientams būtų pateikiama geriausia ir tiksliausia kaina. 

Per visus klientų kontaktinius taškus, pvz., kainodarą, pristatymą ir atsiskaitymą, prenumeratos valdymo verslo funkcijos turi būti susijungusios. Vadovaujantis pardavimo procesas padeda pardavimų komandoms tiksliai nukreipti savo klientus per visus pirkimo proceso kontaktinius taškus, tuo pačiu užtikrinant, kad klientas gautų jų poreikius atitinkantį sprendimą.

Periodiniai užsakymai yra iš esmės verslo modeliai, kuriems reikalinga tinkama priežiūra, siekiant užtikrinti, kad užsakymai būtų įvykdyti ir tinkamai apmokestinami, pajamos būtų tinkamai pripažįstamos ir klientai patenkinti. Turėtų padėti verslui efektyviau prisijungti, sekti ir valdyti visus šiuos kintamuosius.

 

Nauda

 

Įmonėms, kurios jau naudoja CRM sistemas, gamybos valdymos sistema gali būti sklandžiai integruota kartu su jau naudojamomis sistemomis, kad gautų įžvalgų apie kliento užsakymų istoriją, kad komanda galėtų stebėti pirkimo elgseną. Visiškai integruoti CRM, buhalterijos valdymo sprendimai suteikia komandoms įžvalgų apie visą kliento gyvavimo ciklą per visus kontaktinius taškus: pardavimą, aptarnavimą, gamybą, užsakymus, pristatymą. 

Svarbu ne tik atpažinti pagrindinius sėkmingo užsakymo valdymo komponentus, bet ir suprasti jų poveikį. Keletas standartinių KPI, kuriuos reikia stebėti vertinant peridoinių užsakymų valdymo modulio efektyvumą.

  • skatina prognozuojamą augimą;
  • didina klientų lojalumą;
  • pakeičia pajamas už pardavimą; 
  • užsakymų pirkimo sistemoje patvirtinimo tikslumas;
  • atsiskaitymo pajamų terminų kontrolė;

 

Periodiniai užsakymai yra naudingi visiems. Klientai mėgsta su jais teikiamą patogumą ir taupymą. Įmonės taip pat gali pasiekti nuspėjamąjį augimą dėl pasikartojančių pajamų srautų, kuriuos atneša pasikartojantys užsakymai. Daugeliui pasikartojantys užsakymai ar prenumeratos yra natūralus progresas. Puiki prenumeratos patirtis yra papildoma paskata klientui likti įmonėje. Tai suteikia daugybę galimybių bendrauti ir pritaikyti pasiūlymus.