Kas yra atsargų valdymas?

 

Atsargų valdymo programinė įranga yra platforma, kuri automatizuoja tam tikrus sandėlio, gamybos procesų valdymo ir atsargų stebėjimo, laikymo sandėlyje aspektus. Jie supaprastina užduotis, kurių reikia norint sekti atsargas, valdyti gamybos procesą ir atnaujinti apskaitos duomenis, perduoti užduotis sandėlio darbuotojams.

Atsargų valdymo sistema yra programinės įrangos dalis, kuri padeda sekti atsargas sandėlyje, pardavimo ir pristatymo lygiais. Terra ERP gali būti naudojama įvairaus dydžio įmonėse, įvairiose pramonės šakose. Įmonėje tai yra dalis tiekimo grandinės, nes jis leidžia sekti kelių tiekėjų atsargas, užsakymus, jų judėjimą. 

Atsargų valdymas tiek logistikoje, tiek įmonėje užtikrina, kad sandėlyje būtų teisingi kiekiai žaliavų, pagamintos produkcijos, įrankiai, priemonės, viskas ką galima panaudoti gamyboje. Sistemoje aprašomos atsargos, matomi jų kiekiai, reikiami dokumentai, kad būtų išvengta galimų klaidų, ar trūkumo.

Atsargų valdymo sistemos funkcionalumas leidžia tinkamai planuoti papildymo užsakymus. Atsargų kiekis turi būti tikslus, todėl kai matoma kada pirkti daugiau, o turint pakankamai, kad reikia imtis pardavimo veiksmų. Terra ERP atsargų valdymo sistema leidžia suskirstyti į kategorijas, o tai padeda lengvai užsisakyti reikiamą kiekį. 




Kaip Terra ERP padeda?

 

Atsargų valdymui optimizuota Terra ERP sistema automatizuoja būtinas funkcijas, kad atsargų pirkimas, tvarkymas ir perkėlimas būtų sinchronizuojami. Sistema taip pat padeda išlaikyti optimalų atsargų lygį, integruodama personalo, klientų ir tiekėjų atsargų poreikius.

Svarbiausias atsargų valdymo aspektas yra aiškus optimalaus kiekio, reikalingo gamybai ar pardavimams vykdyti, supratimas. Terra ERP programinė įranga leidžia išvengti atsargų likučio pasibaigimo ar produktų pertekliaus, dėl kurių gali atsirasti vietos trūkumas sandėlyje ar didesnių saugojimo išlaidų. Sistema padeda išlaikyti optimalias atsargas.

Sistema suteikia tikslią ir visada naujausią atsargų apžvalgą. Terra ERP gamybos valdymo sistema pateikia kiekvieno produkto kiekius realiu laiku, o tai leidžia numatyti, kurias prekes reikia užsakyti, arba priimti verslo sprendimus dėl atsargų pertekliaus.

Geras sandėlio išteklių valdymas pagerina ne tik darbuotojų darbą, bet ir klientų aptarnavimo kokybę. Aiškesnė esama situacija, sandėlyje esančios produkcijos vietos ir kiekiai. Naudojant Terra ERP atsargų valdymo sistemą, darbuotojai dalijasi ta pačia atsargų būsenos informacija vienoje sistemoje realiu laiku, įvairiose platformose: staliniuose, mobiliuosiuose telefonuose ar planšetiniuose kompiuteriuose. Prieiga prie duomenų yra saugi, nepaisant naudojamo įrenginio.




Privalumai

 

Atsargų valdymo modeliai leidžia integruoti visą svarbią informaciją apie atsargų valdymą (gaunamą ar išeinantį) per automatizuotą procesą. Taigi rankinė analizė tampa minimaliu įsikišimu, todėl tiesiogiai sumažina atsargų pertekliaus ir trūkumo riziką. Sukuriama galimybė nusistatyti stebėjimo prioritetus, kuriais būtų galima lengvai sukurti paklausos prognozę ir taip planuoti gamybos apimtis.

Dar vienas svarbus gamybos valdymo sistemos privalumas yra srauto valdymas. Šis funkcionalumas skirtas pagerinti esamų atsargų stebėjimą. Realaus laiko duomenys, kuriuos teikia Terra ERP, leidžia kurti ir taikyti geriausias strategijas optimizuojant produktų srautą. 

Atitinkamų duomenų centralizavimas per bendrą atsargų valdymo sistemą sumažina darbuotojų, kuriems paskirta tvarkyti skaičiuoklę, darbą. Gautos ataskaitos yra veiksmingesnės ir padeda priimti geresnius strateginius sprendimus dėl produktų atsargų papildymo. Sistema turi integracijas su buhalterinės apskaitos programomis, todėlvisa reikiama informacija atnaujinama realiu laiku.

Tinkamas atsargų valdymas užtikrina geresnį klientų aptarnavimą. Sukuriama galimybė sekti išsiųstus užsakymus, stebėti atsargų lygį ir nustatyti netinkamas siuntas. Turimas reikiamas žaliavų kiekis sandėlyje užtikrina, kad gamyba vyks sklandžiai, klientus pasieks reikiamas pagamintos produkcijos kiekis, ir tai įvyks laiku.