Užduočių valdymo patobulinimas sistemoje
Sukurtas papildymas Kanban lentomis patogesniam užduočių valdymui gamyboje.
Kam skirta sistema?
Terra ERP yra gamybos valdymo sistema, kuri apima visas gamybos įmonės užduotis, nuo kliento užklausos pateikimo iki sutarties sudarymo, nuo žaliavų užsakymo iki pagamintos produkcijos išvežimo iš sandėlio ir pristatymo. Kiekvienas veiksmas sistemoje tobulinamas, užtikrinant pagalbą vartotojams, sumažinant rankinio darbo kiekį, išvengiant klaidų, kurios gali būti padarytos dėl informacijos trūkumo, netinkamo užduočių perdavimo.
Kas naujo?
Siekiant patobulinti užduočių perdavimą, teisingą ir savalaikį jų atlikimą, sukurtas Terra ERP sistemos atnaujinimas, kuris padės viename lange stebėti reikiamas užduotis, jų eigą ir įvykdymą, jas perduoti reikiamiems padaliniams. Sukurta galimybė pasiūlymus, užsakymus, užduotis ir kitus reikiamus objektus valdyti Kanban lentoje.
Kas yra Kanban? Tai planavimo įrankis, kuris leidžia vizualiai atvaizduoti pateiktas užduotis kortelėmis, jas suskirstant grupėmis, pvz. planuojami/vykdomi/ įvykdyti darbai, formuojamas/parengtas/išsiųstas užsakymas. Kanban metodas yra plačiai naudojamas gamyboje ir tiekimo valdyme, nes leidžia lengviau stebėti visas reikiamas užduotis viename lange.
Pagrindinė nauda
Kiekvienas gamybos valdymo sistemos Terra ERP atnaujinimas prideda papildomą funkcionalumą, kuris padeda valdyti įmonės veiklą lengviau ir išvengti klaidų. Sukurta Kanban sistema užtikrins, kad gauta informacija nepasimestų, būtų matoma visuose reikiamuose gamybos etapuose, bei pasiektų darbuotojus realiu laiku. Matoma informacija kada ir kokia užduotis perkelta kitam etapui, kada pradėta ir užbaigta. Matant šią informaciją bus galima priimti tinkamus sprendimus, sutaupyti laiko ir resursų.